Tanışalım mı?

by 06:50 4 yorum
 
 
Alohaa ben eski bloggerlardan nam-ı diğer kar tanesi :) Seneler önce Ankara'da başlamıştım yazmaya 2012'ymiş baktım da demin, sonra bırakmışım Ağrı'da 2014 kışında... Blog arkadaşlığı bambaşkaymış bunu anladım da geri çekti beni kendine bloğum. Devam edemedim eski bloğuma çok deşifre oldum. Yeni hayatımı eski kişilerden bilmesini istemediklerim var o yüzden yeni sayfa açayım da tertemiz olsun istedim bu kez İzmir'den varım diyorum:) Arada eski yazılarımdan da tat katarım buraya ;)  Buraya bazen kurgu bazen derdimi bazen neşemi yazarım ben, eskiden de öyleydi bi kitap okurum etkilenir paylaşırım, bazen sessizce bir şarkı koyar kaçarım dinleriz. Blogumun vizyonu da misyonu da benim kafamdan geçenler :) Buranın en sevdiğim kısmı da hesap vermemek, dilediğim gibi yazmak :)  
 
Ben benim işte yakında daha net tanırsınız,  o zaman hoş geldiniz :)

Unknown

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun bitanem. Seni unutmaya ömür yeter mii diye bir ümit besen edasıyla geldim umarım iyisindir. Umarım peşinden gittiğin hayallerinin hepsi gerçekleşmiştir ve o hafiflikle buraya sürüklemiştir rüzgar seni çok öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo kulaklarımızın pası silindi adeta :)) Hayallerimden daha da güzel şeyler gerçekleşti bilee hepsini anlatcam, sana naptılar acaba :(

      Sil
  2. Bende yeni bir sayfa açmayı planlıyorum bazı suistimalciler yüzünden .

    YanıtlaSil